Mgr. Petra Ondroušková, vedoucí týmu
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
- koordinuje poskytování podpůrných opatření, sledování a vyhodnocování účinnosti zvolených podpůrných opatření
- poskytuje metodickou podporu učitelům
- spolupracuje a komunikuje se zákonnými zástupci, zejména se zákonnými zástupci žáků na 2. stupni, zajišťuje informovaný souhlas pro žáky 2. stupně
- připravuje strategii prevence školní neúspěšnosti a vyhodnocuje její účinnost
- podporuje vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných
- podporuje vzdělávání a sociálního začleňování žáků z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami
- vede dokumentaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Rizikové chování
- svolává schůzku s rodiči žáků s rizikovým chováním
- informuje vedení školy o žácích s rizikovým chováním
- zaměřuje se na průběžnou a dlouhodobou péči o žáky s výchovnými či vzdělávacími obtížemi a vytváření příznivého sociálního klimatu pro příjímání kulturních a jiných odlišností ve škole a školském zařízení
- řeší včasnou intervenci při aktuálních problémech u jednotlivých žáků a třídních kolektivů