Během plnění úkolů se také seznámili s novými poznatky. Děti postupně procházely jednotlivá stanoviště, kde si například zahráli A-Z kvíz a Člověče, nezlob se, naučili se správný postup čištění zubů nebo luštili křížovku. Na každém stanovišti jsme děti ohodnotili smajlíky, podle kterých se určilo konečné pořadí. Vítězkou 4. ročníku se stala Anna Zemánková, v 5. ročníku zvítězila Hana Přikrylová. V rámci projektu byla také vybrána nejhezčí kresba zoubkové víly. Vybrány byly víly od Jany Čechové a Denisy Korčákové.
Myslíme si, že soutěž byla pro žáky zábavným a poučným zpestřením výuky. Velice nás potěšilo zjištění, že se to všem líbilo a chtěli by si to zase někdy zopakovat.
IX. třída
Pár postřehů, s čím jsme se při realizaci projektu nejvíce potýkali:
- srozumitelně vysvětlit zadání úkolu
- zachovat klid při nevhodném chování
- dát negativní hodnocení těm, kteří se opravdu snažili
- navést je ke správné odpovědi a mít trpělivost na ni čekat
- nedát najevo pobavení se nad neznalostmi
Ohlasy žáků 4. a 5. ročníku:
- nejvíc se líbil A-Z kvíz a Člověče, nezlob se
- zadávání úkolů deváťáků bylo zábavné, velmi pěkně nám to vysvětlili
- při zadávání úkolů byli lepší deváťáci než dospělí, protože si víc rozumíme
- příprava úkolů musela dát deváťákům mnoho práce
- deváťáci podali dobrý výkon
- večer jsme si při čištění zubů vyzkoušeli nový způsob
- rádi si zahrajeme ještě něco podobného, klidně každý týden
- poprvé jsem viděl některé pomůcky pro čištění zubů např. zubní nit, zubní párátko, mezizubní kartáček
Datum vložení:
4. 4. 2011 17:58
Datum poslední aktualizace:
11. 10. 2021 18:00